Zwroty i reklamacje

Strona główna / Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA

1. Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odeślij wadliwy produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz formularzem i kopią faktury zakupu.

ZWROT

1. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru od momentu jego otrzymania. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. 

2. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Adres wysyłki:
Refkaart Justyna Górska 
Ul. Królewiecka 67m5
54-117 Wrocław

lub

Paczkomat WRO54M Królewiecka 27 Wrocław

Prosimy o poinformowanie o zwrocie mailem lub sms dla ułatwienia komunikacji i odbioru przesyłek.

W razie wątpliwości zadzwoń tel. 661680045 lub napisz do nas pracowniarefki@gmail.com